maandag 17 oktober 2011

Catrice Gel Eye Liner 030 In Love With A Robot


Het nieuwe assortiment van Catrice ligt alweer een tijdje in de winkels en ook deze eyeliner heb ik alweer een tijdje. Dit is de kleur 030 In Love With A Robot, een zilveren. kleur en die naam is natuurlijk weer ge-wel-dig! Ik heb hem nu redelijk goed kunnen testen en dus daarom vandaag een review.


Ik heb al een andere gel liner van Catrice, gewoon een zwarte kleur en daar ben ik heel tevreden over. Toen ik deze zag liggen vond ik het wel een goede kleur voor als je een keer een feestje hebt ofzo, dus ik dacht ach waarom ook niet?


Toen ik hem voor de eerste keer wilde gaan gebruiken, viel me gelijk op dat deze liner een stuk harder, steviger is dan de zwarte. De zwarte is een stuk gel achtiger dan de zilveren. Doordat In Love With A Robot steviger is, is het ook moeilijker om deze aan te brengen. Je krijgt de liner niet heel gemakkelijk op je kwastje en het is dan ook nog best wel eventjes oefenen om het in een mooi lijntje langs je wimperrand aan te brengen.


Als het eenmaal goed zit, is het eigenlijk net als met de zwarte liner. Een goede kwaliteit die gewoon netjes heel de dag op z'n plaats blijft zitten. Dat is natuurlijk wel weer een voordeel, aangezien dat het punt is waar het uiteindelijk om gaat. De pigmentatie van de liner is ook mooi, zoals je op de foto's kunt zien. Goed dekkend in 1 keer en zoals je ook wel kunt zien, is het niet een mega shimmery zilver, maar toch een redelijk matte zilver en dat vind ik eigenlijk wel zo mooi. Dit maakt deze liner ook goed draagbaar voor overdag!

Ik ben toch wel tevreden over deze liner, ondanks dat hij iets harder is dan ik gewend ben. De prijs is €3,99 en Catrice is te koop bij de Kruidvat.

Hebben jullie al wel eens een gelliner van Catrice geprobeerd?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten